لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
انتقام سخت موراتا از رئالی ها ( رئال مادرید 1 - 1 یوونتوس )

انتقام سخت موراتا از رئالی ها ( رئال مادرید 1 - 1 یوونتوس )

قهرمان دوره ی قبل رقابت های جام باشگاه های اروپا در دو دیدار رفت و برگشت نتوانست در مقابل قهرمان ایتالیا مقاومت کند و یوونتوس در یک نمایش 180 دقیقه ای با شایستگی به فینال رقابت ها صعود کرد.

یوونتوس در این بازی با ترکیب بوفون - لختشتاینر - کیه لینی - بونوچی - اورا - مارکیزیو - پیرلو - پوگبا - ویدال - موراتا و توز به میدان آمده است.

رئال مادرید نیز با ترکیب کاسیاس - کارواخال - واران - سرجیو راموس - مارسلو - کروس - ایزکو - خامس - رونالدو - بنزما - بیل

اعلام یک پنالتی بسیار مشکوک توسط داور مسابقه برای رئالی ها مهم ترین اتفاق نیمه ی اول دیدار دو تیم بود و رونالدو موفق شد دروازه ی جیجی بوفون را به راحتی باز کند.

یوونتوس تا قبل از این گل بسیار منظم و منطقی بازی می کرد و حتی شانس هایی را برای گلزنی داشت اما اعلام ضربه ی پنالتی همه چیز را تغییر داد و یوونتوس به هم ریخت.

بازیسازی یوونتوس در نیمه ی اول پایین تر از حد انتظار بود و مردان میانی بانوی پیر هیچ گاه نتوانستند در این امر موفق باشند و رئالی ها با اختلاف بهتر از یووه بازی کرد.

فضاهای زیاد در خط دفاع یوونتوس نیز یکی دیگر از نکات منفی بازی این تیم در نیمه ی اول بود و بازیکنان یووه به راحتی در یارگیری با مهاجمان حریف جا می ماندند و رئالی ها از این فضاها استفاده می کردند و حملات خود را برنامه ریزی می کردند.

در نیمه ی دوم شاهد یوونتوسی با نظم و پر تحرک بودیم و شاگردان الگری بر عکس نیمه ی اول به خوبی در مقابل رئالی ها مقاومت کرد و در بسیاری از صحنه ها موفق به حلق موقعیت های گلزنی شد که رئالی ها از انجام چنین کاری عاجز بودند.

گلزنی موراتا در نیمه ی دوم نقطه ی عطفی بود برای نمایش بانوی پیر در این بازی و همین یک گل کافی بود تا رئالی ها در دو دیدار رفت و برگشت نتوانند یووه را شکست دهند و بانوی پیر با برتری 3 - 2 در مجموع به فینال رقابت ها صعود کرد.

حالا تقابل با بارسلونا در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بزرگ ترین مسابقه ی یوونتوس در دهه ی اخیر می باشد و همه در انتظار نمایش شاگردان الگری در دیدار مقابل تیم انریکه هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: